Wietnam

WEEKEND W KAMBODŻY – ANGKOR WAT
Wycieczka do Angkor Watu zawsze znajdowała się w sferze moich marzeń. Tutejsze świątynie wydawały się nie tylko fascynujące kulturowo, ale
SAJGON – KOSMOPOLITYCZNA STOLICA BIZNESU
Z wizytą w Ho Chi Ninh (aktualna nazwa Sajgonu) wiązaliśmy duże nadzieje. To największe i jedno z bardziej popularnych miast
NA TRANG – CZY NADAL JESTEŚMY W WIETMANIE?
Kolejny przystanek podczas naszych wietnamskich wakacji to Na Trang. Miasto leżące wzdłuż wybrzeża Morza Południowowschodniego. Jego wizytówką są piękne piaszczyste
Czytaj dalej...
HOI AN – Z WIZYTĄ U KRAWCA…
Po intensywnym zwiedzaniu północnego Wietnamu przyszedł czas na odpoczynek. Pojechaliśmy kilkadziesiąt kilometrów na południe, by relaksować się na piaszczystej plaży
HUE – DAWNA STOLICA CESARSTWA…
Kolejnym przystankiem na naszej wietnamskiej drodze było Hue – miasto stołeczne dawnej dynastii cesarstwa. Widzieliśmy już gwarne miasto – Ha
Czytaj dalej...
SA PA – GÓRY, W KTÓRYCH ROŚNIE RYŻ…
Druga wycieczka fakultatywna jaką wykupiliśmy w naszym hotelu w Hanoi miała zaprowadzić nas prawie pod chińską granicę – wybraliśmy się
HA NOI – STOLICA KTÓRĄ ZAWŁADNĘŁY SKUTERY…
Pierwsze spotkanie z Hanoi nie należało do najprostszych. Była to nasza pierwsza egzotyczna wyprawa, więc dosłownie wszystko było nowe. Najbardziej
HA LONG – ZATOKA WĘŻA…
Zatoka Ha Long to chyba najpopularniejsze miejsce w Wietnamie. Mami turystów widokami fantastycznych form skalnych wystających ponad powierzchnię morza. Jest
WIETNAMSKIE ABC
Bilety lotnicze do Wietnamu kupiliśmy bez większego namysłu. Ot tak po prostu chcieliśmy polecieć daleko, by odczuć egzotykę. Dopiero po